Öne Çıkan Yayın

Günün sözü: "Fransa'ya, "Liberté, égalité, fraternité", "süvari, piyade, ve topçuluk"'dan daha az rehberlik etmiştir."

"Liberté, égalité, fraternité" özdeyişi dilimize "Özgürlük, Eşitlik, Kardeşlik" olarak çevrilebilir. Bu üçlemenin ne a...

1 Haziran 2014 Pazar

Yeni bir aylık tarih dergisi, "Bugünü anlamak için, #tarih" ismiyle yayın hayatına başlamış!

Bugün, okurlara güzel bir haberim var. Piyasaya bu aydan itibaren yeni bir aylık tarih dergisi çıkmaya başlamış.

Tanıtım yazısından edindiğim bilgiye göre, eski "NTV tarih" dergisini çıkaran ekip, yeni bir sponsor bularak, yanına devam ediyorlar.

Şahsen, "NTV tarih" dergisini, çıktığı ilk günden beri alıp okuduğum için, söz konusu ekibin tarihe yaklaşımını biliyorum ve büyük ölçüde katılıyorum.

Piyasada ki diğer tarih dergileri içinde bana daha çok hitap ediyor.

Bu sayıdan itibaren ,almaya ve blogta tanıtmaya başlıyorum

"Bugünü anlamak için, #tarih“ dergisinin, 1. sayısı (Haziran 2014) çıktı.

Bu ayki sayfa sayısı 116 olan derginin, satış fiyatı 10.- TL.
Ilginizi çekebilecek diğer yazılar:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder